dimarts, 24 de juny de 2008

Renovació del Blog

Els que entreu habitualment veureu que he fet algunes modificacions al blog. Algunes són únicament estètiques, feia temps que volia posar un disseny més clar. D'altres són més de continguts, ja que he afegit enllaços a les xarxes socials, concretament al meu Flickr (Pestanya “fotos” a la part superior) i al Facebook. Per petició popular també he canviat la foto del perfil, tot i que com dic sempre, d'on no hi ha, no raja; així que dubto si aquest canvi en concret és per millor. També he posat en un lloc destacat “Els articles interessants” que aniré renovant quan pugui i que fins ara ningú li fotia massa cas.

4 comentaris:

Ramon Gutiérrez ha dit...

Ei tiu!
Felicitats pel nou diseny! és xulo!

Vindràs al soparet aquest dissabte o què? Ja diràs algu!

Salut!

Roger Morales i Puig ha dit...

Bien, bien, Jesús. Renovar-se o morir.

Tot i que jo sóc més partidari de la foto antiga rollo presidiario que d'aquesta, rollo intelectual reflexivo. Per cert, em recorda a algun personatge de "La vida de Brian" o de "El nom de la rosa", però en fi, coses meves...

Jo també estic pensant en una renovació dels meus blocs. A veure quan m'hi poso.

Jesús Hernández ha dit...

Roger, tu i les teves referències cinematogràfiques!Davant la crítica generalitzada a la meva anterior foto de perfil, doncs m'he decantat per una menys tradicional, malgrat que de miracles és difícil fer-ne.

Doncs si, bloc renovat. Em vaig passar tot el dia de Sant Joan canviant cosetes i la veritat és que n'estic prou satisfet. Encara em queden un parell de cosetes com les actualitzacions del twitter i algun slideshow, però de moment tampoc vull afegir més parafernàlia.

Si vols fer alguna modificació ja et comentaré alguns dels descobriments que vaig fer ahir i que et poden ser d'interès.
Bueno en resum, valoración de la renovación: Mola o no mola?

Roger Morales i Puig ha dit...

Mola, mola. Ja m'ensenyaras truquillos.