dimecres, 5 de març de 2008

"La campanya s'ha convertit en una subhasta d'Ebay"

A la darrera entrada del blog explicava com els periodistes de la campanya d’ICV-EUiA fan conya amb que l’Herrera diu molt sovint “I això no ho diem nosaltres, ho diu...” i completa la frase citant algun informe o estudi d’autor que es pressuposa allunyat ideològicament a la coalició, com una caixa o banc, per exemple.

Això és el que m’ha vingut al cap quan he llegit el que el Newsweek havia escrit de Zapatero, amb una contundent portada que titula: “Spain’s dud. Com Zapatero ha passat de ser una estrella europea a una decepció nacional”. Per més que sigui la revista més progre de tots els grans setmanals publicats als Estats Units, Newseek, no deixa de ser reflex de la mentalitat endògama americana que és incapaç d’entendre les complexitats del món. Molts dels seus arguments són esbiaixats i simplistes, quan no directament tendenciosos i no els puc compartir en cap cas.

Tot i això, a l’article del Newsweek hi ha una afirmació que crec que és altament encertada:

“El problema de la política espanyola és que la campanya s’ha convertit en una subhasta d’Ebay”


La subhasta de qui rebaixarà més impostos, de qui expulsarà a més immigrants i de qui serà menys dialogant amb ETA. Subhasta que lamento profundament i que no puc compartir en cap cas.


I això no ho diem nosaltres, ho diu el Newseek.


2 comentaris:

Carles Rodríguez Herencia ha dit...

Estic a l'espera dels atacs dels vostres companys socialistes de Cerdanyola.

Si que tardan no?

Ah, y perdón por no votar a ZP.

Buenas tardes y buenas ideas.

Jesús Hernández ha dit...

Carles!
No me enciendas a la gente hombre!

Gracias por el comentario y un saludo,