dilluns, 3 de març de 2008

Com és una campanya per dintre?

Aquests dies he pogut viure la lampisteria d’una campanya. Certament tot és menys glamourós del que pot semblar des de fora, com a mínim a una coalició com ICV-EUiA. Suposo que les grans maquinaries com PP, CiU i PSC si que deuen tenir aquesta gestió més discreta, reduïda i elitista amb renions en les que es decideixen estratègies maquiavèl·liques inconfessables. Aquí no, al carrer Ciutat (seu nacional d’ICV), tothom fa de tot; i entre tots fem el que podem.

Us recomano dos blogs per veure la campanya per dins:

Un és del company Risquete de premsa, que va fent seguiment quasi just in time dels esdeveniments de la campanya amb l’ajut de les fotos de qualitat qüestionable del seu mòbil.

http://altercampanya.blogspot.com/

L’altre és dels companys de la caravana de premsa. No sé si estan patint síndrome d’Estocolm, però en tot cas sembla que s’ho passen bé. Aquest blog cal llegir-lo en clau d’humor, com demostra l’enquesta en la que pregunten quina frase de les que Herrera utilitza recurrentment és més divertida. Ells es decanten per “i això no ho diem nosaltres” (si us fixeu és títol del blog), a mi m’agrada més “El superàvit no ha reduït les desigualtats”.

http://iaixonohodiemnosaltres.blogspot.com/